Pilates este o metoda de antrenament creata acum mai bine de 90 de ani de catre Joseph Pilates. Esenta exercitiilor este cresterea graduala, constanta, a dificultatii acestora. Se respecta astfel rezistenta individuala, fara a impune eforturi excesive. Vei dobandi tonus muscular, iti vei remodela forma feselor si vei descoperi ca poti avea un abdomen plat si poti corecta anumite probleme ale coloanei vertebrale. Ai nevoie doar de o saltea de gimnastica si perseverenta. Metoda Pilates se bazeaza pe trei concepte, care stau la baza tuturor exercitiilor.Primul lucru pe care trebuie sa il inveti este respiratia si postura corecta. Inspiri pe nas si expiri pe gura. Ritmul trebuie sa fie constant, intotdeauna corelat cu miscarea. Este foarte important sa executi exercitiile corect. Trebuie sa incordezi usor abdomenul, indreptand spatele. Relaxeaza umerii si impinge bazinul usor in fata, prin incordarea feselor.

Ca metoda dedicata remodelarii corporale, am impartit exercitiile de Pilates in patru categorii, in functie de obiectivele urmarite:

  • Pilates pentru abdomen – exercitii dedicate tonifierii abdomenului si a taliei. Vei scapa de grasimea din jurul taliei rapid si vei obtine un abdomen plat si ferm.
  • Pilates pentru trunchi – exercitii menite sa iti transforme bratele si sa te ajute sa dobandesti un piept ferm si apetisant.
  • Pilates pentru picioare si fese – vei scapa de aripioarele de grasime, picioarele vor deveni mai subtiri si fesele vor capata o forma noua, foarte atragatoare si sexy.
  • Pilates pentru echilibrare corporala – secretul unui trup frumos este armonia musculara. Pentru a-ti desavarsi aspectul fizic, poti executa o serie de exercitii menite sa aduca exact acele detalii de care ai nevoie pentru a arata cu adevarat in forma.